Tuesday, February 21, 2012

Unique in ETSY

Today, as I usually do lately in the mornings with my coffee, I surfed the internet looking for unique beaded art. This is what I found In "Etsy" searching "beads". You can click the photos to find more about the artists and their work. 





 






בבוקר, עם הקפה, כשאין לי עדיין את הכח והחשק לעשות משהו "רציני", אני גולשת באינטרנט עם האייפד ומחפשת יצירות מעניינות, מדהימות, מיוחדות, יצירתיות.. זה הכיף שלי. לשמחתי, יש לי את ההזדמנות לחלק אתכם כאן בבלוג הזה את תוצאות החיפוש. 
אלה כמה מהיצירות שמצאתי ב"Etsy". בעיני, מיוחדות ולא סטנדרטיות. 
אם תקליקו על התמונה תוכלו להתחבר לחנויות של האמנים האלה ולראות יצירות נוספות שלהם.
אני בטוחה שגם יצירות שאינן לשם האמנות בלבד יכולות להוות השראה. להתפעל וללמוד..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...